Een islamitische visie op Europa

Gestart door Ton de Zwart, 17/11/2005 | 10:12 uur

unclero

#12
Om het maar even op z'n Yiddisch te zeggen: feh..
Ieder weldenkend mens ziet dat het een onzin stuk is, geschreven door iemand die kennelijk weinig verstand van zaken had. Maar wat net entertainend genoeg was om het stukje her en der op dubieuze plaatsen op het internet op te laten duiken.

Als ik wat meer vrije tijd, bijvoorbeeld een uitkeringstrekker zou zijn, zou hebben zou ik veel entertainender complot-theorieen in elkaar kunnen zetten. Ik kan ook www.johntitor.com aanraden bijvoorbeeld, ik vond deze ook erg vermakelijk om een regenachtige zondagmiddag op rond te hangen ;).

Citaat van: HM op 17/11/2005 | 11:00 uur
Niet te makkelijk bij neerleggen he! Als dit waar is/uitkomt, dan word dat steeds duidelijker en ziet de politiek en de bevolking dit ook wel in. Vraag is of dat op tijd is om het tij te keren.

De geschiedenis leert helaas wat anders. Nuchter en braaf als Hollanders zijn hadden ze het Duits en het Japans rap meester gemaakt. Ik zie persoonlijk niet in waarom het Arabisch niet in het rijtje zou passen. ???


...maar voor de volledigheid ga ik het vodje even inhoudelijk afkraken ;).

Citaat van: Ton de Zwart op 17/11/2005 | 10:12 uur
Antwoord: Neen, want uw wetten stemmen niet overeen met die van de Koran.
U legt ons uw wetten op, terwijl Islamieten alleen door de Charia geregeerd kunnen worden.
We gaan ons dus inspannen om de macht te grijpen. In Roubaix bv. waar er een Islamitische meerderheid is van ong. 60%. Bij de gemeenteverkiezingen zullen wij onze mensen mobiliseren en de volgende burgemeester zal Islamiet zijn.

Niet erg realistisch, ten eerste is het zo dat, om het even welke ethnische of religieuze groep, mobiliseren van groepen mensen op basis daarvan nu eenmaal moeilijk is. Ten tweede is het enige partijtje van enige betekenis in Roubaix een gematigd, uitgesproken pro-Israel, partijtje dat kritisch is naar religie toe en dat de nadruk legt op ethniciteit ipv religie.

CitaatNa onderhandelingen zullen wij Roubaix tot onafhankelijke Islamitische enclave verklaren en de charia opleggen aan alle inwoners.

Over onafhankelijkheid valt weinig te onderhandelen laat staan een enclave met eigen wetten uitroepen. Anders zouden de Basken en de Corsicanen dat al veel eerder gedaan hebben ;).
Weinig realiteitszin van de schrijver.

CitaatAntwoord: U onderschat de Islamitische solidariteit, men blijft Arabier, zelfs als men geboren is uit een huwelijk van een Arabier en een ongelovige.
Uw vraag bewijst uw naïviteit.

...of liever gezegd die van de schrijver. Of het nou Arabieren, Nederlanders of Sudeten zijn, eenheid en solidariteit zijn ver te zoeken in een gemeenschap die sowieso al versplinterd was. Dat gaat net zo hard, of nog harder, op voor de 'Arabieren' (berbers (ergens uit het zuiden), riffah (ergens uit N-Europa), touareg (in de sahara), ariers (Iran, Irak, India), hasjimieten, ruallah, qurays, enz enz.. en dan heb ik het nog niet eens gehad over de religieuze verdeeldheid (soennitische scholen, shijietische scholen, sufistische orden, christelijke stromingen, joodse stromingen );)). Al-Qaeda en Taliban zijn al als water en vuur, geef me een reden waarom het de Franse moslims dan wel zou lukken om de neuzen een richting in te krijgen.

CitaatAntwoord: De christelijke minderheid zal de status krijgen van Dhimmis, d.w.z. zij zullen een aparte categorie vormen en hun vrijheid kunnen terugkopen door een speciale belasting. Bovendien zullen wij hen pogen te bekeren.

Weinig verstand van zaken. Iemand die een beetje Koran kent weet dat actieve missie verboden is.
Met moeilijke woorden strooien gaat de schrijver ook moeilijk af.. Christenen heten "ayn-al-Khitab" (mensen van het Boek (de Bijbel)) of "akhie-ul-Khitab" (broeders van het boek) dat laatste zegt genoeg over die 'speciale status' ;).

CitaatZij die weigeren, zullen behandeld worden zoals het hoort.
Als wij de sterksten zijn is het omdat God dat wil, wij hebben niet de dwang van de christeiijke verplichting tot bijstand en bescherming aan de weduwe, de wees, etc...
Wij moeten hen integendeel verpletteren als zij door hun ongeloof een obstakel zijn

Van hetzelfde pak een laken. De schrijver vergeet voor het gemak dat bijvoorbeeld bejaardentehuizen en ziekenhuizen uit die contreien komen. Een ander voorbeeld wat zo'n beetje iedereen die zich een beetje in de Islamitische traditie heeft verdiept tegenkomt is dat van de profeet die zijn zieke bejaarde Joodse buren ongevraagd eten komt brengen.
Ik zie ook maar weinig verschillen met het christendom, als het op liefdadigheid aankomt zijn beiden erdoor geobsedeerd.

CitaatAntwoord: U vergeet uw kruistochten, uw kolonisaties, uw kersteningen.
U vergeet bovendien de enorme vruchtbaarheid van onze vrouwen, ons aantal zal u overweldigen. Financiert en voedt hen die uw meesters zullen worden. De zes miljoen Arabieren ( of niet-Fransen geworden) in
Frankrijk, vormen een leger van minstens 3 miljoen soldaten van God.
Wij overdekken het grondgebied met een dicht netwerk, zelfs uw autoriteiten erkennen 1.400 buitenwettelijke gebieden.

Eerst vereniging in gedachten, daarna in wapenen, zoals Sun-Tzu wel zei. En wat ik al eerder schreef over de verdeeldheid gaat gewoon dubbel op als het gaat om soldaten, en ik neem aan dat jullie wel zullen snappen wat ik bedoel ;).
Oftewel, net zo realistisch als een leger van 300.000 Friezen dat opeens opstaat om de onafhankelijk af te kondigen..... hoe vruchtbaar die Friezen ook mogen zijn ;).

CitaatAntwoord: Onze "vreedzame" invasie op Europees niveau is nog niet ten einde.
Wij willen in alle landen gelijktijdig handelen.

Weet je nog wat ik zei over verdeeldheid? ;)

CitaatMocht u in
Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u in het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden.

Laatste keer dat ik het checkte worden in Algerije moslims juist onderdrukt. (zie ter referentie de verkiezingen in 1991)

EaGletje

#11
kdenk het ook.. en als het om een moment zo ver komt dat er een staatsgreep ofzo in de lucht hangt kunnen we altijd de landmacht, luchtmacht er mariniers inzetten... en dat ze ze goed de stuipen op het lijf jagen... een apache die boven hun buurt cirkelt... en toesteming heeft om op verdachte dinge te schiete

verder vond ik het wel een lollig tekstje  :uglystupid2: :D

Ton de Zwart

Citaat van: Nick op 17/11/2005 | 21:17 uur
Waarom stuur je dit niet door naar de AIVD?

Denk niet dat dat nodig is. Ik ga er van uit dat deze dienst niet zit te snurken, maar alles leest wat er op dat gebied gepubliceerd wordt, met gebruikmaking van zoekmachines....

KapiteinRob

Ik denk dat er best wel eens door een AIVD-er een blik op dit forum wordt geworpen...... ;)

Defensieforum

Citaat van: Ton de Zwart op 17/11/2005 | 20:48 uur
...Ik hoop dan ook, dat de AIVD dit leest, en vooral beleidsmakers en 2e kamerleden. Ik vind de uitspraken van deze Arabische nazi zeer gevaarlijk en hoop dat men het niet zal onderschatten.  Hitler begon ook met een paar man in een bierkelder.
Lijkt me trouwens ook aardig leesvoer voor leden en meelopers van Groen Links.....

Waarom stuur je dit niet door naar de AIVD?
Mvgr

Nick

Ton de Zwart

Het lijkt mij belangrijk, dat zoveel mogelijk mensen kennis nemen van deze Islamitische uitwas. Natuurlijk is het niet de mening van "de islam" maar het is wel degelijk een belangrijke stroming die deze nazi-achtige leer voorstaat.  Ik hoop dan ook, dat de AIVD dit leest, en vooral beleidsmakers en 2e kamerleden. Ik vind de uitspraken van deze Arabische nazi zeer gevaarlijk en hoop dat men het niet zal onderschatten.  Hitler begon ook met een paar man in een bierkelder.
Lijkt me trouwens ook aardig leesvoer voor leden en meelopers van Groen Links.....

HM

Ik wel van enkele... want 6 miljoen arabieren in Frankrijk en ik meen 1 miljoen in Nederland als die hun krachten bundelen...
Alleen berusting kan ons verslaan

Ros

Ik lig van de uitspraken van een student sociologie echt (nog) niet wakker.

Ton de Zwart

Citaat van: HM op 17/11/2005 | 11:00 uur
Vraag is of dat op tijd is om het tij te keren.

Om het tij te keren is het m.i. te laat. De grote volksverhuizing is niet meer terug te draaien.....

HM

Niet te makkelijk bij neerleggen he! Als dit waar is/uitkomt, dan word dat steeds duidelijker en ziet de politiek en de bevolking dit ook wel in. Vraag is of dat op tijd is om het tij te keren.
Alleen berusting kan ons verslaan

Mikemans

ik da denk ik eens een beetje chinees leren. als het zover is denk ik dat het comunisme toch beter te verteren is dan de islam.

Ton de Zwart

#1
Onlangs had de Franse journalist Philippe Aziz een vraaggesprek met de 25-jarige Mohammed Sabaoui, student sociologie aan de universiteit van Rijsel, Algerijn van afkomst, maar tot Fransman genaturaliseerd. In dit artikel de voornaamste passages uit dit gesprek. Erg verhelderend.

Vraag: Moet de opkomst van de Islam niet een zekere vrees wekken in Frankrijk en de wereld ?

Antwoord van M. Sabaoui: Zeker. het Islamitische rijk was ooit groter dan Rome en deed zijn invloed gelden over een groot gedeelte van de wereld, zoals onze Profeet dat wenst;

Vraag: In Frankrijk is uw Godsdienst toch erkend en vertegenwoordigd.
Er zijn meer dan 1.500 moskeeën.

Antwoord: Neen, want uw wetten stemmen niet overeen met die van de Koran.
U legt ons uw wetten op, terwijl Islamieten alleen door de Charia geregeerd kunnen worden.
We gaan ons dus inspannen om de macht te grijpen. In Roubaix bv. waar er een Islamitische meerderheid is van ong. 60%. Bij de gemeenteverkiezingen zullen wij onze mensen mobiliseren en de volgende burgemeester zal Islamiet zijn.
Na onderhandelingen zullen wij Roubaix tot onafhankelijke Islamitische enclave verklaren en de charia opleggen aan alle inwoners.

Vraag: Zullen alle Islamieten daarmee akkoord gaan, sommigen zijn toch vergaand geïntegreerd ?

Antwoord: U onderschat de Islamitische solidariteit, men blijft Arabier, zelfs als men geboren is uit een huwelijk van een Arabier en een ongelovige.
Uw vraag bewijst uw naïviteit.

Vraag: Om terug te komen op Roubaix, wat gaat u doen met niet-Islamieten?

Antwoord: De christelijke minderheid zal de status krijgen van Dhimmis, d.w.z. zij zullen een aparte categorie vormen en hun vrijheid kunnen terugkopen door een speciale belasting. Bovendien zullen wij hen pogen te bekeren.
Tienduizenden Fransen hebben dat over het hele land al gedaan, waarom zij niet ? Op dit ogenblik worden er met dit doel aan de universiteit van Riisel al geloofsgroepen opgericht, want God wil dat !
Zij die weigeren, zullen behandeld worden zoals het hoort.
Als wij de sterksten zijn is het omdat God dat wil, wij hebben niet de dwang van de christeiijke verplichting tot bijstand en bescherming aan de weduwe, de wees, etc...
Wij moeten hen integendeel verpletteren als zij door hun ongeloof een obstakel zijn

Vraag: Wat u zegt is verbijsterend.

Antwoord: U vergeet uw kruistochten, uw kolonisaties, uw kersteningen.
U vergeet bovendien de enorme vruchtbaarheid van onze vrouwen, ons aantal zal u overweldigen. Financiert en voedt hen die uw meesters zullen worden. De zes miljoen Arabieren ( of niet-Fransen geworden) in
Frankrijk, vormen een leger van minstens 3 miljoen soldaten van God.
Wij overdekken het grondgebied met een dicht netwerk, zelfs uw autoriteiten erkennen 1.400 buitenwettelijke gebieden.

Vraag: Maar waarom wacht u dan nog met handelen ?

Antwoord: Onze "vreedzame" invasie op Europees niveau is nog niet ten einde.
Wij willen in alle landen gelijktijdig handelen.
Daar u voor ons een steeds grotere plaats inruimt, zou het dom zijn daarvan niet te profiteren.
Wij zullen uw paard van Troje zijn. In naam van de Rechten van de Mens, waarin u verstrikt zit, hebt u slechts u zelf gegijzeld. Mocht u in
Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u in het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden.
U weet bij onze jongeren geen respect af te dwingen, waarom zouden zij een Frankrijk respecteren dat voor hen capituleert ?
Men respecteert siechts wat men vreest.
Wanneer wij de macht hebben zult u geen Arabieren meer auto's in brand zien steken, winkeldiefstallen plegen, enz...
Zij zullen weten dat de straf meedogenloos is: diefstal betekent amputatie.
Wij zullen overwinnen.

Allah Akbar!