Verhinderd voor opkomst

Gestart door Vikor, 22/11/2005 | 12:17 uur

superbobxl65

Ja, wat Ros ook al zegt. Bij mij deed m'n vorige werkgever totaal _niet_ moeilijk.
Hij vond t juist helemaal geweldig, "Dé Landmacht"! :)
Iedereen, zeker mijn tegenstander, kan er echter op rekenen dat ik vastberaden en vasthoudend ben.

Ros

Hoe Defensie hiermee omgaat durf ik niet te zeggen. Vreemd is het zeker dat de huidige werkgever moelijk doet over het opzegtermijn. Een werknemer die toch vertrekt heeft m.i. nog maar weinig toegevoegde waarde.

Het siert een werkgever ook niet echt om iemand te belemmeren om een andere loopbaan te kiezen cq zich te verbeteren.

Vikor

Hallo,

Zat een beetje met een probleem over de opkomst datum die ik toegewezen heb gekregen.

Moet 5 december opkomen in Ermelo en had dat ook aangeven bij mijn baas maar zit nu met een probleem van opzegtermijn en weet dus niet of ik het haal om 5 december optekomen.

Had ook het desbetreffende nummer gebeld wat in de brief stond als je om een of andere reden niet kon komen.
Kreeg een adjudant aan de lijn die naar mijn mening nogal kortaf was en niet echt veel duidelijk had verschaft in mijn probleem.

Vroeg namelijk of je dan bijv met de volgende lichting meeging? en hoeveel maanden dat daarna dan was?..maar er werd mij vertelt dat waarschijnlijk de functie waarop ik solliciteerde dan niet meer openstaat.

Hebben jullie misschien enig idee of er ervaring meegehad ?
zou graag wat verheldering willen.

Als ik namelijk bijv in maart dan kan opkomen dan is het geen probleem. maar als ze me straks vertellen..sorry er is geen functie meer voor je dan valt mijn hele toekomst voor 2006 een beetje induigen.

hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken

Alvast vriendelijk bedankt.

Groetjes.