Onderhandelingsproces 2004/2006

Gestart door Sipko, 25/12/2005 | 22:15 uur

Mikemans

ik vermoed dat de voorstellen zo belabberd zijn dat ze liever nog even wachten met bekendmaken tot iedereen klaar is met kerst en oud en nieuw vieren.

Het wederom vlak voor of in het verlof bekendmaken van voor het personeel slechte maatregelen zou denk ik teveel stof doen opwaaien.

KapiteinRob

Ik heb de summiere informatie doorgelezen op genoemde sites en kan niet zeggen dat ik enthousiast word. Veel non-informatie, niets concreets. Als bijvoorbeeld is afgesproken dat er een eenmalig eindejaarsuitkering 2004 komt, waarom dan niet de hoogte bekendgemaakt en waarom niet voor 2005? En waarom krijgen we niet meteen te horen wat de "compensatie" wordt voor die megapost ziektekostenverzekering die we vanaf volgende week op de mat krijgen? Die informatie is namelijk belangrijk bij de afweging welke ziektekostenverzekering je afsluit!

Mikemans

rob en ook anderen, de sites van de fvno en de afmp worden vaker bijgehouden en ververst dan de anderen.

www.fvno.nl en www.afmp.nl

de www.kvmo.nl site volgt de fvno site 1 op 1.

De voorzetjes betreffen wederom onofficiele onderhandelingsfiches die nog moeten behandeld worden door diverse partijen. Een eenmalige eindejaarsuitkering over 2004 betekend in ieder geval geen strukturele, met het pensioen meetellende loonsverhoging over 2004. Een doekje voor het bloeden dus. En wat betekend 'technische afspraken' eigenlijk? betekend dat hier een soort voorbehoud?

KapiteinRob

Jij weet blijkbaar meer dan ik; waar staat dat resultaat dan? Een snelle blik op de site van de VBM levert in ieder geval geen nieuwe informatie op. Ik ben heel nieuwsgierig!!

Sipko

Wat vinden jullie van de resultaten van het voorlopige onderhandelinsproces over onze CAO over 2004/2006? Dit is natuurlijk even wat anders dan het opheffen van onderdelen of sluiting van kazernes.
Graag hoor ik van de werkvloer wat men er van vind.
Groeten,
Ko