Jonge vaders niet op legermissies

Gestart door KapiteinRob, 14/05/2006 | 21:28 uur

KapiteinRob

Maar de regel van moeders met kinderen jonger dan 3 jaar niet uitzenden is er dus wel. En dat is even absurd!

Relic_Hunter

Ja, en waar trek je de grens... Wat zal je je lullig voelen als je er net een maandje buiten valt. Nee, je kunt geen onderscheid maken in jonge vaders en 'oudere' vaders. Je vader verliezen is altijd erg, zowel voor een jong kind, als voor een kind met een hogere leeftijd!
Wat als de jager gejaagd wordt?

Mourning

Citaat van: Kapitein Rob op 14/05/2006 | 21:29 uur
Hoewel ik zelf vader ben van 2 kinderen jonger dan 3 jaar vind ik dit iets belachelijks! Het wordt tijd dat Van der Knaap eens iets nuttigs gaat doen; liefst buiten defensie!

Ik weet niet hoe het nu geregeld is. Maar denk dat ik het wel met je eens ben. Best als iemand een aantal dagen vrij krijgt of speciaal verlof, maar lets get real ... niet uitzenden? :o

Regards,

Mourning  8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

joris

zet dan een creche op op de compound, kunnen er gelijk meer vrouwen mee om voor de kinderen te zorgen dat wil vd knaap toch?

Dennis123

Citaat van: Northside op 16/05/2006 | 10:46 uur
Nou, de 3e lichting uruzganers kan nu nog even snel kinderen gaan kweken als ze geen zin hebben om te gaan.

LOL misschien was dat wel het "top secret" plan om van de op dit moment laagste bevolkingsgroei ooit af te komen.


Nee vind het een domme regel. Dan kan je na een tijd alles wel binnen houden.

Northside

Nou, de 3e lichting uruzganers kan nu nog even snel kinderen gaan kweken als ze geen zin hebben om te gaan.
Si vis pacem... para bellum

Anubis

Het is een kulverhaal om in een goed blaadje te komen. Wat is dit toch een suf persoon, zeg... :laugh:

KapiteinRob

Citaat van: Ros op 15/05/2006 | 12:42 uur
Komt de STASDEF nu met een gelijke regel voor mannen en vrouwen aanzetten is het nog niet goed ?

Ik vind het voor beide sexen niet goed!

Ros

Elders op het forum hebben met name de mannelijke forummers af lopen geven op de aangepaste eisen voor vrouwen. Komt de STASDEF nu met een gelijke regel voor mannen en vrouwen aanzetten is het nog niet goed ?

KapiteinRob

Bovendien moet STASDEF eens na gaan denken als hij wat roept, want zijn "denk"wijze volgend; waarom alleen bij buitenlandse missies? Weer eens de marine vergeten, STASDEF? Gelden de 6 maanden stationsschip in de west dan niet? De 3 maanden Noorwegen? De 4 maanden NRF?

Wat een nitwit! Als je dan al met domme voorstellen komt, doe het dan in ieder geval met een consequente visie..... >:(

cabez

Ik vind het een hele goeie uitspraak,dan kan je dus eindelijk bij de eerste 3 jaar van je kind zijn,erg belangrijk.
Dat je kinderloze collega's daardoor extra belast worden?????
Laat die man eens gaan nadenken voor hij wat roept.

Lex

Nou dat weten we dan ook weer.
Wat wordt de volgende categorie, die niet op uitzending hoeft?
We kunnen er genoeg bedenken, opdat niemand meer hoeft !!

Ice^

ow ow ow, die man moeten ze echt wegsturen, dit slaat toch helemaal nergens op.
straks krijg je een brief dat je volgendjaar aan de beurt bent, dan heb je gelukkig nog tijd om een vriendin te zoeken en kinderen te nemen....
"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

Balic

In het interview met het feministische
maandblad zegt hij verder dat hij het 
percentage vrouwen bij de krijgsmacht 
wil verhogen van negen naar twaalf.


Daar gaan we weer... ???

KapiteinRob

Hoewel ik zelf vader ben van 2 kinderen jonger dan 3 jaar vind ik dit iets belachelijks! Het wordt tijd dat Van der Knaap eens iets nuttigs gaat doen; liefst buiten defensie!