Kleding bestellen thuis

Gestart door 44painf, 22/05/2006 | 13:20 uur

Kpl1JV

ik heb gister kleding besteld via de site van het kpu op het DIP ;)
je krijgt inderdaad na een aantal weken een enveloppe met je gegevens erin.
Aan de hand daarvan inloggen en violá, u kunt bestellen.
Je kan nog kiezen ook waar het heen wordt gestuurd. (Mits de voorraad genoeg is, wat in de meeste gevallen niet zo is)
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!

Ice^

dat is correct en tevens juist.

EDIT: oeps ik als mod zou het goede voorbeeld moeten geven, Heren, nu weer ontopic graag!, groeten!
"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

Diemaco


44painf

Alle jezus goed!! (ook 100 punten vaak gebruikt door mijn sergeanten). Zal volgende week even kijken op de kazerne!
44 PAINFBAT ==> BG 5 C-cie DRW

26okt 2009 --> Opl. KMAR

Ice^

"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

Diemaco

Defensie Intranet Portaal bedoeltie denk ik.

44painf

DIP ? Zit nog maar 4 weken in dienst hé ken nog niet alle afkortingen :D
44 PAINFBAT ==> BG 5 C-cie DRW

26okt 2009 --> Opl. KMAR

Ice^

makkelijkst is via de KPU pagina die ook op het DIP staat
"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

Diemaco

thuis kan je het doen via de kpu catalogus. Maar dat nemen ze volgensmij ook niet meer aan en sturen ze terug. Je kan als het goed is alleen nog via intranet op de kazerne bestellen. Je krijgt na verloop van tijd vanzelf een envelop thuis met info om op internet te bestellen (username/password enzo)

44painf

Hallo,

4 weken geleden ben ik begonnen aan m'n AMO. En ik zou graag nu wat verschillende kleding erbij willen hebben. Ik heb dus ook een nr. van het kleedpunt maar voor de rest niks. Hoe werkt dat vanaf thuis ? Of kan je alleen maar op de kazerne spullen bestellen ?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,

Patrick
44 PAINFBAT ==> BG 5 C-cie DRW

26okt 2009 --> Opl. KMAR