Voetballers VS te sterk voor Venezuela

Gestart door Offenbach, 27/05/2006 | 10:29 uur

oud_zijde

haha, ik weet niet veel van voetbal maar als ik zo naar groep E kijk denk ik dat dit voorlopig wel is hun laatste overwinning zou kunnen zijn voorlopig :D
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Lex

En nu winnen ze ook nog van Letland met 1-0 door Mc Bride (43)

Offenbach

(Novum/AP) - Het nationale voetbalelftal van de Verenigde Staten heeft in aanloop naar het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland een oefenwedstrijd tegen Venezuela met 2-0 gewonnen. In Cleveland maakten Brian Ching en Clint Dempsey vrijdagavond de twee treffers voor het team van bondscoach Bruce Arena. Op het duel kwamen bijna dertigduizend bezoekers af.

Ching zette de VS na 36 minuten op voorsprong. De speler van Houston Dynamo tikte de bal op aangeven van Hector Gonzalez achter doelman Javier Toyo. In de 69e minuut bepaalde Dempsey met een kopbal de eindstand. De Amerikanen beëindigden het duel met tien man. Carlos Bocanegra werd tien minuten voor tijd met zijn tweede gele kaart van het veld gestuurd.

Zondag spelen de Verenigde Staten tegen Letland de laatste oefenwedstrijd voor het WK. In de groepsfase van het wereldkampioenschap moeten de Amerikanen het in groep E opnemen tegen Tsjechië, Ghana en Italië.

(www.elsevier.nl)

Kijken wat Chavez hier op te zeggen heeft.. ::)