Stageplaatsen Communicatie

Gestart door Sanne, 25/03/2003 | 16:59 uur

san

Hee Remco,

bedankt voor dat nummer, zal morgen eens bellen, kijken wat ze weten!

Thnx,
Sanne

PS. Degene die me aan een stageplaats helpt (zie mijn eerdere posts in deze thread), liefst Gilze of Eindhoven, krijgt een krat bier (of een paar flesjes wijn, u zegt het maar).

Kleintje Pils

Hee hallo Sanne, het nummer van Bureau Personeelsvoorziening op de vliegbasis Volkel is: 0413-276493

Ik ben bezig met werk/stage te zoeken in de informatica kant. Van Volkel had ik bericht met dit tel. nr, binnenkort krijg ik misschien nog meer nummers.
Mzzls Remco

Sanne

#5
Hoi Venz,
heb Gilze al aan de lijn gehad en met brieven bestookt want daar zou ik het liefst naartoe gaan. Daar vertelden ze me echter geen plaats meer te hebben.  >:( Ik ken de basis al, mijn vriend werkt bij het 301 SQN,  ik denk dat ik daar goed zou zitten en de opleiding is goed te spreken over stages daar. Maar helaas...  :'(

Heb Eindhoven al gebeld, maar de kans dat het daar gaat lukken is ook niet groot, i.v.m. bezuinigingen. Bah.  >:(

Hoi Jeroen,
het zou idd waarschijnlijk iets moeten worden in de richting van voorlichting. In mijn eerste post geef ik al aan welke richtingen het allemaal uit kan gaan, maar Voorlichting lijkt me op de meeste bases het meest voor dehand liggend. Eventueel ergens bij Intel, maar dat lijkt me al minder geschikt (als ze daar al stagaires neerzetten, i.v.m. veiligheidsonderzoek, hoewel ik toch al doorgelicht ben vanwege mijn vriend). Weet t niet zeker. Reclame zou ook leuk zijn, maar ik denk dat ze dat in Den Haag uitbesteden.

Over de locatie: liefst Gilze-Rijen of Eindhoven. De rest is al moeilijk te bereizen. Mijn vriend is die periode op uitzending voor een half jaar dus dan moet ik thuis zijn voor de hond, dus ik kan niet op kamers ofzo voor eventuele verdere locaties. Volkel, GGW of Den Haag zouden eventueel kunnen. GGW zit dan bijna niemand i.v.m. dat Patriot-gedoe nu en Den Haag is me een beetje te weinig operationeel. Dus de keuze is beperkt. Maar als je iets weet, graag!

De periode zou zijn: tussen september en december 2003, een periode van 60 werkdagen (dus in de praktijk +- 13 / 14 weken). Maar als dan alles al vol zit kan het ook wel wat later, dan studeer ik wel wat later af. Wat heb ik tenslotte aan een doctorandes-titel en een inkomen?  ::)

ALS IEMAND ME KAN HELPEN, GRAAG!
Ik heb kruiwagens nodig.
Oja, en als het helpt: door de bezuinigingen is er weinig geld voor stagiaires, maar dan doe ik het wel voor niks! Zeg het voort, zeg het voort!

 :-* :-* :-* :-* :-* :-* Duizendmaal dank!

Groeten,
Sanne
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Jeroen-

heb je een bepaalde voorkeur waar je wil gaan werken binnen de luchtmacht, bijvoorbeeld Luchtmacht voorlichting of zo, en zo ja waar in het land, we hebben in nederland in bijna elke regio wel een onderdeel.
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Venz

Bel anders even met  Buro Voorlichting op vlb. Gilze-Rijen of rij er even langs (bij de hoofdpoort aan de rechterkant van de wacht zit het Basis Informatie Centrum). Ze hebben daar vorig jaar ook een stageplek gehad.

Succes

Airpower

Als je het nog niet gedaan hebt bel dan eens 0800-0016 daar kunnen ze je vast verder helpen.

Greetzz

Koen
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Sanne

Hallo iedereen,

=============================================

In het kader van mijn opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg zoek ik een stageplaats voor 480 werkuren in de periode september tot en met december 2003. Mijn afstudeerrichtingen zijn 'Tekst & Communicatie' en 'Bedrijfscommunicatie en Digitale Media'. De stage zou dus gericht moeten zijn op communicatie in de brede zin van het woord, ik denk daarbij aan PR, voorlichting, marketing, reclame, bedrijfscommunicatie, enzovoort.
Na mijn opleiding wil ik bij de Koninklijke Luchtmacht gaan werken. Dat is dan ook de reden dat ik er graag een stage zou willen lopen, zodat ik vast wat ervaring opdoe binnen de organisatie.

=============================================

Ik weet niet of er hier iemand van P&O, Stagebegeleiding of Voorlichting rondloopt, maar als iemand me aan (info over) een stageplaats kan helpen, dan heel graag! Om op tijd dingen te kunnen regelen graag a.s.a.p.
Natuurlijk heb ik al verschillende pogingen ondernomen om aan een stageplaats te komen, maar alle suggesties zijn welkom.

B.v.d.,
Groeten,
Sanne
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.