vaag

Gestart door sanny, 18/10/2006 | 15:52 uur

KapiteinRob

Citaat van: sanny op 18/10/2006 | 15:52 uur
ik ga naar school kom ik een jongen tegen in de kantine hij zij zo van ja ik heb me ook aangemeld voor de Marechaussee maar hij heeft een strafblad omdat hij 1 fiets had gestolen dus ik zij tegen hem je hebt een strafblad kan niet zij die jah je mag aleen geen probleem zijn voor de staat of in terroristiese organisaties zitenals je een fiets aleen hebt gestolen maakt het niet zo veel voor hun uit klop dat ???

Sanny,

Als je de zoekfunctie gebruikt, zul je constateren dat er al een topic is over iemand met een strafblad in relatie tot zijn kansen om bij defensie te komen. Ik stel voor dat je voornoemd topic eens doorneemt en als je vraag daar niet in beantwoord is, je daar je vraag stelt.

Dit topic voorzie ik van een slotje.

Rob
Forumbeheerder


PS: het kan m.i. geen kwaad je postings, alvorens ze te plaatsen, van enige leestekens te voorzien en een spellingcontrole eroverheen te jagen... ;)

bouke

ik weet niet precies hoe het zit, maar een leidinggevende functie kun je dan volgens mij niet meer krijgen.

maar die klasgenoot heeft zich aangemeld, das iets anders dan al aangenomen zijn ;) duus wacht maar ff af of hij er echt door komt  ;)

sanny

ik ga naar school kom ik een jongen tegen in de kantine hij zij zo van ja ik heb me ook aangemeld voor de Marechaussee maar hij heeft een strafblad omdat hij 1 fiets had gestolen dus ik zij tegen hem je hebt een strafblad kan niet zij die jah je mag aleen geen probleem zijn voor de staat of in terroristiese organisaties zitenals je een fiets aleen hebt gestolen maakt het niet zo veel voor hun uit klop dat ???