De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

onderofficier

Citaat van: KMAR1995 op 03/04/2011 | 00:21 uur
Wat voor cluster is Kmar beveiliger?

Als je denkt dat je via Kmar beveiliger makkerlijker naar de HRB te komen dan heb je het mis.

Want
Je moet eerst wachtmeester worden waarbij je gewoon de fysieke en psygologische keuringen moet doen die bij wachtmeester horen. dan die opleiding doen en een aantal jaren (goed) functioneren daarna kan je solliciteren bij de HRB.
Waarbij je de fysieke en psygologische keuringen moet doen die gelden voor de HRB.

Daarnaast wordt er gekeken hoe je gefunctioneerd hebt als Kmar beveiliger en moet je CC een advies geven om als wachtmeester te mogen solliciteren.
Als je wachtmeester bent en je gaat solliciteren voor de HRB dan moet je CC advies geven.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KMAR1995


KapiteinRob

Citaat van: KMAR1995 op 31/03/2011 | 22:22 uur
Grappig?

Niet meer of minder grappig dan denken dat defensie (in deze barre defensietijden met n.a.w. vele collega's die ontslag krijgen aangezegd en vacaturestops) mensen met een (bewegings)beperking aan gaat nemen. Voor jou hopies anderen die geen beperkingen hebben.

KMAR1995

Citaat van: Kapitein Rob op 31/03/2011 | 22:02 uur
Citaat van: KMAR1995 op 31/03/2011 | 21:27 uur
Weet iemand of er kans is om goedgekeurd te worden bij Kmar met Lichte scoliose?

Mwa, wellicht met een houten been en een glazen oog meer kans?


Grappig?

Laurens

Citaat van: KMAR1995 op 31/03/2011 | 21:27 uur
Weet iemand of er kans is om goedgekeurd te worden bij Kmar met Lichte scoliose?

CitaatJe wilt of kan niet begrijpen dat alleen de keurigsarst dit bepaald  soms met extra keuringen in het Centraal Militair Hospital 

KapiteinRob

Citaat van: KMAR1995 op 31/03/2011 | 21:27 uur
Weet iemand of er kans is om goedgekeurd te worden bij Kmar met Lichte scoliose?

Mwa, wellicht met een houten been en een glazen oog meer kans?

KMAR1995

Weet iemand of er kans is om goedgekeurd te worden bij Kmar met Lichte scoliose?

onderofficier

Citaat van: KMAR1995 op 27/03/2011 | 16:29 uur
Maar mijn huisarts kan niet zeggen of ik geschikt ben of niet


( en trouwens dat was mijn vraag niet)

Dat is juist je vraag wél of je geschikt bent of niet.

Je wilt of kan niet begrijpen dat alleen de keurigsarst dit bepaald  soms met extra keuringen in het Centraal Militair Hospital 

Maar je begrijpt dat je huisarts niet kan zeggen of je geschikt bent ..........................  maar verwacht wel dat wij het gaan zeggen zonder je te zien................... 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KMAR1995

Maar mijn huisarts kan niet zeggen of ik geschikt ben of niet


( en trouwens dat was mijn vraag niet)

onderofficier

@Kmar1995

Je was toch al onderzocht door je eigen huisarts..................   :angel:

Citaat van: KMAR1995 op 18/03/2011 | 15:07 uur
en ben onderzocht door mijn eigen huisarts
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KMAR1995

Zijn ze bij het geneeskundig onderzoek van de Koninklijke Marechaussee streng?
Of niet? dan heb ik het bijvoorbeeld over kleine dingen (Eczeem,Ooit geopereerd,iets gebroken,Littekens,je lichamelijke houding)

Dan zijn toch niet dingen wat je opleiding,baan bij de marechausse belemmert?
En als ze het hebben over `1 jaar medicatie vrij bedoelen ze dan ook als je bijvoorbeeld antibiotica hebt voorgeschreven gekregen
Word het geneeskundig onderzoek ook berekend met clusters?

(Heb al opgezocht en gemailt om te vragen maar geen duidelijk antwoord gekregen)

Laurens

Ga rondreizen?

Na 1 april weten we meer of er valt dan niks meer te weten......

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 26/03/2011 | 21:51 uur
Sjaak, ik zou wel alvast ontslag nemen bij je huidige baan...

Die heeft die niet................

Citaat van: VanDerZee op 26/03/2011 | 21:25 uur
Ik ben 24 jaar en heb afgelopen jaar een HBO diploma behaald,
Ik heb echter geen zin om een jaar niks te doen.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Sjaak, ik zou wel alvast ontslag nemen bij je huidige baan...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend