Politie pakt rellende supporters Feyenoord op

Gestart door VandeWiel, 18/09/2011 | 09:12 uur

Tanker

Zelfde als die waxinelichtgooier, die heeft een jaar in voorarrest gezeten.
Als die dat ding tegen mijn auto had gegooid had hij de volgende dag al buiten gestaan en weggekomen zijn met een licht taakstrafje of boete.

Dan zie ik een persofficier staan die met droge ogen beweerd dat er ook zo opgetreden zou zijn als hij dit bij een willekeurige Nederlander gedaan zou hebben.
Laat me niet lachen, Nederland is hard op weg om zelf ook een bananenrepubliek te worden met klassejustitie, zelfverrijkende burgemeesters, bestuurders etc.

onderofficier

Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 23:21 uur
Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 22:40 uurIk word een beetje moe dat allochtonen een andere behandeling zou moeten krijgen dan de autochtonen
Waar heb je het over? hoe vaak er niet foto's worden getoond van allochtone relschoppers, overvallers, gasten die bij pinautomaten mensen misleiden....

Op billboards?
Daar heb ik het over..........

En gelukkig zie jij het ook in dat er vaak foto's getoond worden van allochtonen.......   :devil:
Nu nog op de billboards.


Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 23:21 uurAppels met peren vergelijken noem ik dat....want het ging hier om een ernstig incident...niet om straattuig.

Dus wat de straattuig elke dag doet is niet ernstig..... Ik denk dat de buurtbewoners daar anders over denken.
Er zitten elke dag mensen thuis te huilen omdat ze bijna de straat niet op durven, maar ach het is op eens ernstig omdat er medewerkers van Feyenoord op de trap zitten.......

Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 23:21 uur
Waren de daders allochtoon geweest had men daar ook foto's van geplaatst...

Een aanname!

Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 23:21 uur
.en direct worden er pogingen gedaan dit te bagatelliseren en weer de discussie richting misdragingen van allochtonen te verschuiven...dat vind ik met recht een afleidingsmanoeuvre!!. Terwijl ook dit incident gewoon aangepakt moet worden...en zoals vaker gebeurd tegenwoordig...gebruikt men foto's als men de daders niet bij naam kent of kan identificeren. Dat is bij het straattuig meestal wel het geval overigens...dus daar zijn foto's ook om die reden niet nodig.

Nee, het is niet de bedoeling dat de discussie verschoven wordt richting de misdragingen van allochtonen maar de discussie is dat er met verschillende maten wordt gemeten* wat betreft de opsporing


Je geeft zelf aan dat het de gemiddelde straattuig dus gewoon bekend bij de politie is  want dit houd in dat dit echt een structueel probleem is....en dat zij meerdere malen al in aanraking zijn geweest met justitie en dat dus de voetbal-tuig niet structueel voor onrust zorgen.....

* ik vermoed dat de straf eis wat anders gaat worden voor het Feyenoord tuig dan voor de gemiddelde straattuig maar
eigenlijk doen ze het zelfde...... verstoring van de openbare orde, vernieling, bedreiging, lid van een criminele organisatie
en dat er medewerkers zaten de huilen op trap? Ach er zitten dagelijks mensen te huilen die niet hun huis uit durven........
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Elzenga

Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 22:40 uurIk word een beetje moe dat allochtonen een andere behandeling zou moeten krijgen dan de autochtonen
Waar heb je het over? hoe vaak er niet foto's worden getoond van allochtone relschoppers, overvallers, gasten die bij pinautomaten mensen misleiden....
Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 22:40 uur
Dus straatwerkers voor allochtonen en afbeeldingen op billboards  van autochtonen voor de "gelijke behandeling"

Ik ben wel benieuwd wat de reacties zouden zijn (van links) als steden billboards met gezochte allochtonen gaan plaatsen.............
Appels met peren vergelijken noem ik dat....want het ging hier om een ernstig incident...niet om straattuig. Waren de daders allochtoon geweest had men daar ook foto's van geplaatst...nu zijn het een keer autochtonen...en direct worden er pogingen gedaan dit te bagatelliseren en weer de discussie richting misdragingen van allochtonen te verschuiven...dat vind ik met recht een afleidingsmanoeuvre!!. Terwijl ook dit incident gewoon aangepakt moet worden...en zoals vaker gebeurd tegenwoordig...gebruikt men foto's als men de daders niet bij naam kent of kan identificeren. Dat is bij het straattuig meestal wel het geval overigens...dus daar zijn foto's ook om die reden niet nodig.

onderofficier

Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 22:29 uur
Dus ik word soms een beetje moe dat de discussie altijd weer richting allochtonen moet worden gestuurd.

Ik word een beetje moe dat allochtonen een andere behandeling zou moeten krijgen dan de autochtonen

Citaat van: Elzenga op 18/09/2011 | 23:34 uur
...een strenge surrogaat "vader"/straatwerker van gelijke etnische achtergrond schijnt wel goed te helpen...maar ja...die bezuinigen we weg of betalen we een fooi. Maar goed, dat is een ander topic.

Dus straatwerkers voor allochtonen en afbeeldingen op billboards  van autochtonen voor de "gelijke behandeling"

Ik ben wel benieuwd wat de reacties zouden zijn (van links) als steden billboards met gezochte allochtonen gaan plaatsen.............
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 22:29 uur
Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 22:27 uur
ja drie keer in het seizoen is inderdaad structureel

elke dag ook.................................
En jij dacht dat deze gasten zich buiten het voetbal om "normaal" gedragen...keep on dreaming...ik heb ze hier in de wijk wonen...geen pretje. Geld ook voor dat andere tuig....maar het is hier geen en/of...maar en/en. Dus ik word soms een beetje moe dat de discussie altijd weer richting allochtonen moet worden gestuurd. Het zou Wilders niet misstaan...maar de werkelijkheid is toch echt wat veelzijdiger....helaas.

Ken er ook een aantal, 1 heeft een leidinggevende functie bij een bank, een ander is ingenieur.
Het zijn niet allemaal doorgesnoven mafkezen, op de wedstrijddag na dan......

Men heeft in dit land meer last van straattuig, overvallers, inbrekers, loverboys etc. dan een stel hooligans die af en toe op de vuist gaan of dingen slopen

Elzenga

#32
Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 22:27 uur
ja drie keer in het seizoen is inderdaad structureel

elke dag ook.................................
En jij dacht dat deze gasten zich buiten het voetbal om "normaal" gedragen...keep on dreaming...ik heb ze hier in de wijk wonen...geen pretje. Geld ook voor dat andere tuig....maar het is hier geen en/of...maar en/en. Dus ik word soms een beetje moe dat de discussie altijd weer richting allochtonen moet worden gestuurd. Het zou Wilders niet misstaan...maar de werkelijkheid is toch echt wat veelzijdiger....helaas.

onderofficier

ja drie keer in het seizoen is inderdaad structureel

elke dag ook.................................

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Elzenga

Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 22:23 uur
Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 22:13 uurAlsof het tuig zich alleen onder allochtonen bevind...wat natuurlijk flauwekul is...dus die beelden zijn in dat kader wel eens goed zo. Ja mensen..het zijn dit keer autochtonen!!! 8)
Die het één keer doen.....of van mijn part 3 keer in het seizoen......

Maar wat er dagelijks gebeurt    is zeker normaal geworden?                   Iemand nog een bakje thee?
Sorry beste Onderofficier...maar dit tuig gedraagt zich ook structureel niet....dus van een incident is hier geen sprake. En hoe ik over tuig denk, allochtoon of autochtoon, mag duidelijk zijn. Daar drink ik geen thee mee noch een biertje.

onderofficier

Citaat van: Elzenga op 22/09/2011 | 22:13 uur


Alsof het tuig zich alleen onder allochtonen bevind...wat natuurlijk flauwekul is...dus die beelden zijn in dat kader wel eens goed zo. Ja mensen..het zijn dit keer autochtonen!!! 8)

Die het één keer doen.....of van mijn part 3 keer in het seizoen......

Maar wat er dagelijks gebeurt    is zeker normaal geworden?                   Iemand nog een bakje thee?
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Elzenga

Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 21:27 uur
Daar heb je een punt  

Het is natuurlijk wel een mooie afleidingsmanoeurve  van de landgenoten van Aboutaleb die de Rotterdam dagelijks onveilig maken......   :devil:
en wat is dit dan wat jij nu doet? :devil:....hoezo afleidingsmanoeuvre!!!

Alsof het tuig zich alleen onder allochtonen bevind...wat natuurlijk flauwekul is...dus die beelden zijn in dat kader wel eens goed zo. Ja mensen..het zijn dit keer autochtonen!!! 8)

Tanker

Citaat van: onderofficier op 22/09/2011 | 21:27 uur
Citaat van: Tanker op 22/09/2011 | 21:14 uur
Ik vind het op zijn minst gezegd merkwaardig dat er zo hoog op ingezet wordt om een paar vandalen (paar ramen ingegooid en vuurwerk afgestoken meer niet) te pakken te krijgen.
Alles wordt uit de kast getrokken, "opsporing verzocht", internet, social media, digitale schermen in het centrum van Rotterdam etc.

Wanneer gaat men dit ook doen om roofovervallers, inbrekers, loverboys en drugsdealers te kunnen pakken ?

Daar heb je een punt  

Het is natuurlijk wel een mooie afleidingsmanoeurve  van de landgenoten van Aboutaleb die de Rotterdam dagelijks onveilig maken......   :devil:



Dat bedoel ik, er zijn ernstige problemen in Rotterdam met Marokkanen en Antillianen.
Daar zie en hoor ik niks over qua robuust optreden.....

Het is toch gewoon 1 grote aanfluiting.... :sick:

onderofficier

Citaat van: Tanker op 22/09/2011 | 21:14 uur
Ik vind het op zijn minst gezegd merkwaardig dat er zo hoog op ingezet wordt om een paar vandalen (paar ramen ingegooid en vuurwerk afgestoken meer niet) te pakken te krijgen.
Alles wordt uit de kast getrokken, "opsporing verzocht", internet, social media, digitale schermen in het centrum van Rotterdam etc.

Wanneer gaat men dit ook doen om roofovervallers, inbrekers, loverboys en drugsdealers te kunnen pakken ?

Daar heb je een punt  

Het is natuurlijk wel een mooie afleidingsmanoeurve  van de landgenoten van Aboutaleb die de Rotterdam dagelijks onveilig maken......   :devil:

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10603654/__Foto_s_hooligans_online__.html

Ik vind het op zijn minst gezegd merkwaardig dat er zo hoog op ingezet wordt om een paar vandalen (paar ramen ingegooid en vuurwerk afgestoken meer niet) te pakken te krijgen.
Alles wordt uit de kast getrokken, "opsporing verzocht", internet, social media, digitale schermen in het centrum van Rotterdam etc.

Wanneer gaat men dit ook doen om roofovervallers, inbrekers, loverboys en drugsdealers te kunnen pakken ?
Of zou het te maken kunnen hebben met het feit dat dit vaker door allochtonen gedaan wordt, en dat niet goed valt bij de linkse goegemeente ?

Tanker

Citaat van: A.J. op 19/09/2011 | 19:13 uur
Citaat van: SMI de Boer op 19/09/2011 | 00:03 uur
En wij gaan superclean de strijd in...

Uh, ja. Of is jouw ervaring anders?

Wel met voetbalrellen.......No Fear...... :devil:

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 19/09/2011 | 00:03 uur
En wij gaan superclean de strijd in...

Uh, ja. Of is jouw ervaring anders?