Woest over prijsverhogingen!

Gestart door -Peter-, 17/04/2008 | 18:19 uur

Piranha

Zeer bedankt voor de toelichtingen, succes dudge!
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Lex

Citaat van: dudge op 29/03/2009 | 13:15 uur
ben benieuwd. In ieder geval geen norse gezichten bij de kassa's dus.

De voeding a/b is gratis...... dus geen kassa's.  ;)

Piranha

Leg eens uit ... uurtje minder slaap ... zondag ... spijkerbroek ... (genoeg zo?)
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Cobra4

Citaat van: Piranha op 29/03/2009 | 11:06 uur
Hoezo?

Citaat van: dudge op 28/03/2009 | 19:43 uur
mwa, gezien de nieuwe CAO zit er weer een nieuwe ronde van prijsverhogingen aan te komen.
Peloton 3 602 Sqn

Piranha

Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Cobra4

Citaat van: dudge op 28/03/2009 | 19:43 uur

mwa, gezien de nieuwe CAO zit er weer een nieuwe ronde van prijsverhogingen aan te komen.

Niet weer hé!?
Peloton 3 602 Sqn

mikemans

Het eten is erg lekker aan boord van de jdw, ook is het gratis dus de kwaliteit/prijs verhouding is rekenkundig gezien oneindig goed.

Lex

Citaat van: dudge op 28/03/2009 | 19:43 uur
Binnenkort een weekje op de JDW, hebben ze aan boord ook paresto? En zo ja, is dat eten goed of valt dat ook tegen?
Wordt je "tactisch" ingevlogen ikv de "oefening?"
Het eten a/b van een varende eenheid, zijnde niet in de haven van Den Helder, wordt door het logistieke personeel aan boord gedaan.
Dit personeel kan aangevuld worden met het logistieke personeel van het detachement dat a/b is.
Het is beter dan de Paresto hap.

A.J.

Citaat van: Cobra4 op 28/03/2009 | 18:58 uur
Zijn alle militairen nog steeds woest?

Of heeft men zich, maar weer eens, neergelegd bij deze nieuwe duurdere situatie?
Want ik kan namelijk niet echt zeggen dat ik meer collega's met een lunchtrommeltje onder de arm op het werk zie verschijnen.

Sinds de prijsverhoging gaat veel van het inwonend personeel hier tussen de middag/ 's avonds gezellig naar de legeringsgebouwen om daar gezamelijk wat te bakken en te eten. Ook is de dinsdagavond over het algemeen de boodschappenavond. Ook ik zit een stuk minder in de eetzaal, ik kom er nog wel eens als ik zin heb, maar over het algemeen eet ik op de kamer. En de bar, daar kom ik al helemaal niet meer. Ik red me nu een week voor een euro of 20/25 (inclusief wat biertjes), dat hoef ik bij paresto niet te proberen, daar ben ik op zijn minst 35 a 40 euro kwijt voor alleen het eten, dan tel ik het drinken nog niet eens mee.

Cobra4

Zijn alle militairen nog steeds woest?

Of heeft men zich, maar weer eens, neergelegd bij deze nieuwe duurdere situatie?
Want ik kan namelijk niet echt zeggen dat ik meer collega's met een lunchtrommeltje onder de arm op het werk zie verschijnen.
Peloton 3 602 Sqn

KapiteinRob

Citaat van: Dr_pepper op 17/09/2008 | 22:07 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 17/09/2008 | 20:29 uur
Citaat van: Big IE op 17/09/2008 | 15:11 uur
Overwerkers of inwoners moeten dus maar naar de Mac.

DF189 indienen..... ;)

en in lekentaal betekend dat?  ???

Defensieformulier 189 is een formulier waarmee je t.b.v. aankopen voor het Rijk de door jezelf voorgeschoten bedragen declareert.

Dr_pepper

Citaat van: Kapitein Rob op 17/09/2008 | 20:29 uur
Citaat van: Big IE op 17/09/2008 | 15:11 uur
Overwerkers of inwoners moeten dus maar naar de Mac.

DF189 indienen..... ;)

en in lekentaal betekend dat?  ???

Enforcer

En dat 2x daags? Tja, kleine componenten krijg je niet uitbetaald op je eigen locatie.

KapiteinRob

Citaat van: Big IE op 17/09/2008 | 15:11 uur
Overwerkers of inwoners moeten dus maar naar de Mac.

DF189 indienen..... ;)

Big IE

#71
Op de Binckhorsthof gaat per 1 januari in elk geval de ontbijtmogelijkheid eraf en wellicht later ook de avondmaaltijd. Overwerkers of inwoners moeten dus maar naar de Mac of anders de Frederikkazerne....