'CIA heeft geheime gevangenissen voor terreurverdachten'

Gestart door Cobra4, 02/11/2005 | 10:01 uur

HM

Citaat van: Dr_pepper op 18/12/2005 | 12:22 uur
....dan moet een team van special forces die nog beter zijn dan het KCT ook wel binnen kunnen komen.

wat is dat nou voor fabeltje... die vergelijking slaat nergens op, jij hebt er geen weet van wie beter zijn.
Alleen berusting kan ons verslaan

Dr_pepper

die codes behoren tot amerika's best bewaarde geheimen. die zullen vast en zeker wel omgeslagen liggen in het pentagon en anders fort knox. En dat zijn 2 van de zwaarst beveiligde plekken op de wereld. geloof me nederland krijgt die nooit in handen.

een carriervloot in de noordzee tjah het kan wel maar wat heeft het voor nut? die gasten opereren gewoon vanuit engeland, frankrijk en duitsland. het heeft echt geen nut want het is tenslotte maar iets van 5 minuten langer vliegen ofzo.

wat betreft die SF actie sta er niet verbaasd van op te kijken als ze dat wel weten te flikken. laten we realistisch zijn als een ''hippie'' kan binnendringen en f-16's mollen of banden lek steken, dan moet een team van special forces die nog beter zijn dan het KCT ook wel binnen kunnen komen.

maar we bedenken echt een scenario waar  tom clancy alleen maar over kan dromen. bovendien amerika doet echt niet moeilijk een paar bommen hier en een paar bommen daar en je bent klaar. wat betreft kosovo, daar werden slimme trucjes gespeeld. zo bleek de f-117 in de geen wel te zien te zijn, of werden vuurtjes gestook om raketten en bommen af te leiden, nepdoelwitten gemaakt en nog veel meer trucjes. die gasten waren gewoon slim.

EaGletje

kosovo was klein.. maar de radars waren nog steeds teveel verspreid, en ze waren niet van zulke kwalitiet als wij hebben

demian

Citaat van: Offenbach op 13/12/2005 | 17:06 uur
Citaat van: EaGletje op 13/12/2005 | 17:00 uur
Citaat van: Offenbach op 12/12/2005 | 20:46 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 11/12/2005 | 22:19 uur
Over je luchtmachtkennis kan ik niet oordelen, maar v.w.b. het maritieme gedeelte van je relaas sla je de plank in ieder geval finaal mis...... ;)

mocht dit scenario zich ooit voordoen, dan komen ze ècht niet met verouderde F-16's en F-15's aanzetten. Ik denk eerder dat de F-22 z'n debuut zou maken  ::)

idd waarschijnlijk wel maar ze hebben nog niet veel exemplaren.. en die zijn eigenlijk nog niet geschikt om operationeel in te zetten... en de F/A-22a verliest hier in ned z'n stealth eigenschappen omdat hier veel te veel radars op een klein gebeid zitten.. dus kan hij niet meer tussen de radar gaten doorvliegen.. en is hij waarschijnlijk in bvr combat niks meer dan een normale F-15

je hebt het steeds over veel radar binnen een relatief klein gebied.
Hoe zat dat dan tijdens de Kosovo oorlog en de bombardementen op Servië?
De Balkan is ook niet zo heel erg groot en volgens mij stond het ten tijde van deze conflicten vol met SAM radar. Toch hebben de F-117's hun missies kunnen uitvoeren. (geloof dat er uiteindelijk één is neergestort.).
[/quotte]

1 is neergeschoten (waarschijnlijk door een nieuw SAM systemen die door de russen waarschijnlijk naar kosovo zijn gestuurt om hun uitwerking te testen.
net als de nieuwe AT-16 vikhr waar er een paar in Irak opdoken waarmee de irakezen een aantal abrams en bradleys hebben uitgeschakeld .)

Demian.

Offenbach

Citaat van: EaGletje op 13/12/2005 | 17:00 uur
Citaat van: Offenbach op 12/12/2005 | 20:46 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 11/12/2005 | 22:19 uur
Over je luchtmachtkennis kan ik niet oordelen, maar v.w.b. het maritieme gedeelte van je relaas sla je de plank in ieder geval finaal mis...... ;)

mocht dit scenario zich ooit voordoen, dan komen ze ècht niet met verouderde F-16's en F-15's aanzetten. Ik denk eerder dat de F-22 z'n debuut zou maken  ::)

edit: trouwens die Amerikanen moeten het zelf weten, maar zodra ze hier landen staan ze gelijk vast in het verkeer.

idd waarschijnlijk wel maar ze hebben nog niet veel exemplaren.. en die zijn eigenlijk nog niet geschikt om operationeel in te zetten... en de F/A-22a verliest hier in ned z'n stealth eigenschappen omdat hier veel te veel radars op een klein gebeid zitten.. dus kan hij niet meer tussen de radar gaten doorvliegen.. en is hij waarschijnlijk in bvr combat niks meer dan een normale F-15

je hebt het steeds over veel radar binnen een relatief klein gebied.
Hoe zat dat dan tijdens de Kosovo oorlog en de bombardementen op Servië?
De Balkan is ook niet zo heel erg groot en volgens mij stond het ten tijde van deze conflicten vol met SAM radar. Toch hebben de F-117's hun missies kunnen uitvoeren. (geloof dat er uiteindelijk één is neergestort.).

EaGletje

Citaat van: Offenbach op 12/12/2005 | 20:46 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 11/12/2005 | 22:19 uur
Over je luchtmachtkennis kan ik niet oordelen, maar v.w.b. het maritieme gedeelte van je relaas sla je de plank in ieder geval finaal mis...... ;)

mocht dit scenario zich ooit voordoen, dan komen ze ècht niet met verouderde F-16's en F-15's aanzetten. Ik denk eerder dat de F-22 z'n debuut zou maken  ::)

edit: trouwens die Amerikanen moeten het zelf weten, maar zodra ze hier landen staan ze gelijk vast in het verkeer.

idd waarschijnlijk wel maar ze hebben nog niet veel exemplaren.. en die zijn eigenlijk nog niet geschikt om operationeel in te zetten... en de F/A-22a verliest hier in ned z'n stealth eigenschappen omdat hier veel te veel radars op een klein gebeid zitten.. dus kan hij niet meer tussen de radar gaten doorvliegen.. en is hij waarschijnlijk in bvr combat niks meer dan een normale F-15


Dirites


Offenbach

Citaat van: Dirites op 12/12/2005 | 21:14 uur
maar ja, de eerst volgende oorlog word china vs vs

China en Amerika hebben elkaar voorlopig op economisch gebied hard nodig, dus ik denk het toch niet zo snel.
Maar ja, we dwalen nu volledig af..

Dirites

maar ja, de eerst volgende oorlog word china vs vs

Offenbach

Citaat van: Kapitein Rob op 11/12/2005 | 22:19 uur
Over je luchtmachtkennis kan ik niet oordelen, maar v.w.b. het maritieme gedeelte van je relaas sla je de plank in ieder geval finaal mis...... ;)

mocht dit scenario zich ooit voordoen, dan komen ze ècht niet met verouderde F-16's en F-15's aanzetten. Ik denk eerder dat de F-22 z'n debuut zou maken  ::)

edit: trouwens die Amerikanen moeten het zelf weten, maar zodra ze hier landen staan ze gelijk vast in het verkeer.

Mokum Casual

Wat een ongelooflijke rijke fantasie hebben jullie :lol:

EaGletje

Citaat van: Dirites op 12/12/2005 | 17:30 uur
Zo veel moeite doen ze niet, gewoon wat tomahawks of een b61...

aangezien wij geen oorlog willen en de vs z'n gevangen van het gerechtshof hier gaat hale.. zullen wij niks doen.. en met een B-61 heb je denk ik een groot internationaal probleem.. en een tomahawk op ons.. dan krijg je ook problemen (navo wetgeving) :police:

Ros

En daarom heeft de CIA een geheime gevangenis in de bosjes bij Volkel om daar de vermeende bommenstelers eens goed aan te tand te voelen danwel enige nagels zonder vedoving te knippen  8)

Dirites

Zo veel moeite doen ze niet, gewoon wat tomahawks of een b61...